Sunday, July 30, 2006

some words

你为了他爱
你为了他笑
静静我听你说着甜蜜
你为了他恨
你为了他哭
静静我陪你渡过伤心
你醉了吻我脸颊留唇印
也留下禁止通行的标记
证明你需要我
你说真的需要
我不变的永远朋友
你还是不懂我在爱你
我还是没有把握这结局
我和你错在太过重感情
痛依然不放弃
反而决定把手握更紧
从以前我就认定
任现在慌乱了心
在未来还是等你
反正我要把手握更紧hoo…

作词:黄祖荫作曲:邱暐议编曲:王豫民演唱:邱暐议

Heard lingzhi introducing this song today, and she was saying how it sounded like the ying yue ri ji she often reads out. Indeed, its so poetic but i'd have prefered to hear her reading it out rather than the song itself =/

0 Comments:

Post a Comment

<< Home